طریقه ی دانلود

 طریقه ی دانلود ویدئو ها :

برای دانلود ویدئو های درج شده در وبلاگ مطابق مراحل زیر پیش بروید.

۱.بر روی علامت فلش سبز رنگ در جلوی ویدئوی مورد نظر کلیک کرده و منتظر ورود به صفحه ی جدید باشید.


۲.در صفحه ی جدید باز شده مطابق شکل بر روی عبارت download now کلیک کنید.


۳.پس از انتخاب گزینه ی دانلود پیغام جدیدی ظاهر می شود که از شما می خواهد کمی صبر کنید تا دانلود آغاز شود.


۴.پس از چند ثانیه مجددا پیغامی ظاهر می شود و از شما می خواهد کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.


۵.پس از کلیک بر روی عبارت مورد نظر پنجره ای بر روی صفحه باز شده و به انتخاب خود می توانید ویدئو را باز٬ یا ذخیره کنید.


۶.مکان مورد نظر برای ذخیره ی ویدئو را بر روی هارد کامپیوتر خود انتخاب کنید.


۷.صبر کنید تا ویدئو به طور کامل دانلود شده و سپس آن را در همان مکان ذخیره شده مشاهده کنید.

با سپاس

مدیر وبلاگ

 

نظرات 8 + ارسال نظر
تی تی 1387/01/31 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام اقای ایرانی!واقا که کار جالبی کردید فقط ای کاش طریقه دانلود را هم اموزش میدادید

دوست عزیز : کافیست که بر روی لینک مورد نظر کلیک کرده و در صفحه ی باز شده و در بالای نمایش ویدئویی بر روی کلمه ی download کلیک نمایید. دانلود به طور خودکار آغاز خواهد شد.

lily 1387/01/31 ساعت 08:48 ب.ظ http://fery-zandi7.blogfa.com

سلام راستش خودمم نمی دونم که اون عکس فریدون هست یا نه شقایق خانوم از من خواست اون عکس رو از وبلاگ دوستم اندیشه کپی کنم

حسام 1387/02/01 ساعت 03:52 ق.ظ

سلام دوست عزیز آره بر طرف شده. ولی این فیلی که شما گذاشتین رو دوستان از من خواستن ولی عیبی نداره دستت درد نکنه.
ولی ...

دوست عزیز ...

بله من دقت کردم که در وبلاگ شما هم درخواست کرده بودند..اما اگر قسمت نظرات پست های قبل وبلاگ بنده رو ببینید. ملاحظه میکنید که از من هم در خواست کرده بودند.

موفق باشید.

عشق من فریدون 1387/02/01 ساعت 04:00 ب.ظ


ایول ایول خوشمان امد

متشکرم

نازنین 1387/02/01 ساعت 06:45 ب.ظ

کارتون فوق العاده بود نمیدونم چه جوری ازتون تش کنم.موفق باشید.

لطف دارید.دوست عزیز

پاینده باشید...

سارا 1387/02/01 ساعت 07:56 ب.ظ

واااااااااااااااااای مرسی خیلی خیلی توپ بود مرررسی خصوصا دومیه و سومی خیلی قشنگ بود ممنون آقای ایرانی
ممنون

قابل شما را نداشت ...

غ 1387/02/01 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه.از زحمت هایی که می کشید ممنونم.بلاخره فریدون با کدوم تیم قرار می بنده؟

ممنون از لطف شما...

هنوز مشخص نیست اما سعی می کنم طی روزهای آینده اخبار جدیدی از تیم آینده ی ایشان در وبلاگ قرار دهم.

lily 1387/02/03 ساعت 05:18 ب.ظ http://fery-zandi7.blogfa.com

سلام آقای ایرانی . حتما" خبر مذاکره ی تیم پرسپولیس با فریدون را شنیدید. نمی دونید این خبر صحت داره یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد